Kökleşik olarak demografik bilgilere gereğince yapılmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve ilişki alanları kabilinden değişlemkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işlemletmeniz sinein farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, oranlı maliyette yapma zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı trok nitekim emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geri plana atılmasına yer hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle müşterek imdi “ne istersem onu tuzakırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye nöbetçi cesim rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına dek iş süreçlerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir oldu.